Fén a sprcha klíčem úspěchu

17. 05. 2015 21:56:02
Máte také často pocit, že když jste o něčem opravdu zarputile přesvědčení, život vám náhle vykreslí tolik nečekaných situací, jako by vás chtěl "proplesknout" a oznámit tu krásnou skutečnost, že NIKDY NENÍ NIC JISTÉ?

Víte, pro mě jako fatalistu je právě tohle na denním pořádku. A protože je můj blog o motivaci v rámci cvičebního programu, demonstruji vám to na celkem „povrchním“ příkladu – co všechno se může stát, když potřebujete jít JENOM DVAKRÁT TÝDNĚ CVIČIT.

S Bugácou máme druhý týden nový domov. Maličký byt, kde hyperaktivní Vizsla mlátí ocasem o nábytek při každém pohybu, s velikou terasou, muškáty a výhledem do zeleně. Po vyčerpávajícím stěhování a střetu s upřímnou nenávistí tří stěhováků, kteří pod mým přísným dohledem dvě hodiny vynášeli nábytek, společně s patnácti Ikea taškami oblečení, pěti taškami bot a pěti taškami kabelek, do čtvrtého patra bez výtahu, jsem si řekla: „a teď už bude všechno dobrý.“

Byl první květen, lásky čas a to víno na usnutí, co jsem si koupila, bylo vážně skvělé. I přesto jsme já, ani Bugina celý víkend nespaly. Asi nějaká špatná zóna nebo co. V neděli večer jsem vyrazila do Contours s vírou, že cvičením dobyju baterky a alespoň poprvé zkusím, jak to ta moje zrzavka zvládne sama. Cvičit mi vůbec nešlo, ale při druhém kole jsem už začala vnímat svou obvyklou radost „z pocení“. Plná nového optimismu a síly zmáknout blížící se nový pracovní týden jsem vyrazila zpátky domů.

Ten řev byl slyšet až na zastávku. Nebyl to štěkot, byla to srdce trhající kombinace vytí, štěkání a pláče. Dosprintovala jsem do bytu a pes mě málem láskou sežral. Optimismus byl fuč, vystřídán klepavkou a obavou, jak budou další dny vypadat. Ačkoli jsem Bugince pořídila „vlastní asistentku“, která každý den docházela venčit a dokonce dostala pokyn, ať si klidně dá kafe a cígu na terase, hlavně aby pes nebyl sám – byl to vážně průšvih. Má inteligentka doplnila řev šikovným otevřením si dveří na terasu a čekala mě tak večer co večer s hlavičkou v zábradlí na čerstvém vzduchu. Škoda za několik tisíc na „euro dveřích“ a vršící se reakce sousedů z mé klepavky udělaly psycho thriller. Bála jsem se jít z domu a bála jsem se jít domů.

V práci jsem každou minutu hlídala telefon, kdy mi někdo zavolá, ať s tím psem táhnu, k tomu jsem dostala na starost nový projekt, za což bych byla obvykle ráda, ale v téhle situaci toho bylo všude nějak moc. Po práci hned dlouhé venčení a padla. Víkendová záchrana situace odjezdem na chatu mě (i Bugácku) uspala téměř hned po příjezdu. Do dalšího týdne jsem vkročila s hlavou vzhůru a začala ho tím, že jsem po práci nejela hned domů, ale koupila si na uklidnění dvoje boty a kabelku od krásného Řeka na Václaváku. A má vnitřní radost dolétla asi přes půl města až k Boo, která nebrečela.

Máš dvakrát týdně cvičit, Pavlíno - konečně jsem si připustila myšlenku vnitřního slibu svému zdraví. No jo, tak třeba v druhé půlce týdne, teď jsem ještě unavená z toho minulého. Nikomu to neříkejte, ale už se mi cvičit nikdy nechtělo, viděla jsem se jen na své terase, s kamarády, skleničkou a dýmkou míru. A pak se stala ta věc: došlo mi, že jsem si zapomněla na chatě FÉN.

Jak souvisí fén s cvičením? No to se budete divit – zásadně. Vzhledem k tomu, že reprezentativní „business“ vzhled patří k mému povolání, není v podstatě možné do práce vyrazit jako rozcuchané kuře. Kupovat nový po všech těch výdajích, co teď byly? Ani ve snu. Koupit benzín a jet na chatu v týdnu? Už vůbec ne. V Contours mají přeci bezva fén!

Tak jsem se ani nevím jak ve středu a v pátek v sedm hodin ráno radostně potila v kruhu. Ve sprše jsem si po cvičení ještě uvědomila, že i ta sprcha samotná je lepší než doma (má oproti té mé super proud). Je to bezvadné, už teď se těším, budu chodit každou středu a pátek ráno, takhle brzy je tam totiž málo lidí a pak si vyfoukám vlasy. Svůj fén nechám tam, kde je a díky tomu dodržím svůj plán. Jo? :-)

Autor: Pavlína Mečlová | neděle 17.5.2015 21:56 | karma článku: 13.74 | přečteno: 833x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Sport

Petr Těthal

Pavel Kousal – skrytý „poklad“, zatím jen v ELH?

Sparta letos naplňuje očekávání a její hráči taktéž. Mě asi nejvíc překvapil Pavel Kousal. A to svojí komplexností a vlivem na hru.

27.3.2024 v 14:37 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 42 | Diskuse

Petr Těthal

MS v ledním hokeji divize IIIA

V Kyrgyzstánu se konalo MS jedné z nižších divizí (divize IIIA), pojďme se na tento turnaj podívat malinko blíž.

19.3.2024 v 14:44 | Karma článku: 7.04 | Přečteno: 199 | Diskuse

Petr Mašín

Iron Dad – První nádech svobody

První kapitola mé cesty na dlouhý triatlonový závod, Iron Man. O mém bezstarostném dětství a prvním horském kole, díky kterému jsem pochopil, že v životě budu chtít dál a výš.

16.3.2024 v 15:29 | Karma článku: 10.38 | Přečteno: 136 | Diskuse

Milan Macho

Fotbalové nůžky se rozevírají

Budíček! Probuďme se ze snu, že se úroveň české fotbalové ligy nějak výrazně zvedla. Fakta z Evropské ligy: Liverpool – Sparta 11:2, AC Milán – Slavia 7:3. Smutný rezultát měření sil zástupců české ligy s anglickými a italskými.

15.3.2024 v 19:22 | Karma článku: 14.21 | Přečteno: 326 | Diskuse

Petr Těthal

Play-off, baráž, systém prolínání soutěží… Co je nejvíce fér?

V ELH započaly vyřazovací boje. A jako každý rok zároveň s nimi začala debata o tom, kolik týmů by mělo postoupit do play-off a samozřejmě se stočí i řeč na baráž. 100 lidí = 100 názorů. Tady je ten můj.

15.3.2024 v 13:35 | Karma článku: 5.13 | Přečteno: 148 | Diskuse
Počet článků 8 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1468

Ze života třicátnice - přecitlivělé blondýny, život milující, bláznivé a dokonalost hledající fatalistky. 

Nemoc, vztahy, mezilidské poměry i emotivní vzplanutí.

Čti mě :)

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...